weekoverzicht

Maandag trok ik met de boys naar Ikea (pedagogische studiedag). Alles wat er op het aankooplijstje stond, werd gevonden (en meer ook ;-))

 

tagliatelle met boontjes en tomaten in tomatensaus
tagliatelle met boontjes en tomaten in tomatensaus at ik dinsdag

Woensdag nadat we gegeten hadden, trokken we naar Kreatos Tremelo en waarop ik hoopte was het geval : het was daar heel ff zo rustig zodat we op een half uur terug buiten waren : 2 fris geknipte boys !

2016-03-02 13.57.49

spirelli, gebakken bloemkool, peterselie. 2 hardgekookte eieren waar van ik 1 eigeel at.
Wednesday Food : spirelli, gebakken bloemkool, peterselie. 2 hardgekookte eieren waar van ik 1 eigeel at.

Donderdag had ik een onverwacht half dagje vrij (morgen klant was ziek en dus moest ik niet komen). Ik besloot de hele berging op te kuisen en alle rekken te sorteren ! Een werkje dat dringend moest gebeuren, spring must be in the air denk ik !

Op donderdag wok met omelet met peterselie, paprika, sojascheuten en champignons.
Op donderdag wok met omelet met peterselie, paprika, sojascheuten en champignons.

Vrijdag deed ik de kids iets vroeger dan gewoonlijk naar school zodat ik kon doorrijden naar mijn kapper … op het stuk “binnenweg” kwam ik achter een vrachtwagen die ik pas zou kwijtraken vlakbij mijn eindbestemming …. gevolg ? Toen ik aankwam om kwart voor 9 zaten er al 5 mensen in het kapsalon, als je weet dat mijn kappersbezoek minstens 2,5u duurt (en nu nog langer want het moet geknipt worden) zal je wel begrijpen dat ik besloot om niet te gaan wachten. Seriously pissed was ik maar ach er zijn ergere dingen denk ik dan, ik doe morgen wel een nieuwe poging. Dan gaan ze open om 8u, ik zal er wel voor zorgen dat ik de eerste klant ben !!!

En toen ik naar school reed om de boys af te halen, bleek het ineens wegomleiding te zijn in onze straat wegens een verzakking … werken zullen tot een maand duren, dikke f*ck !!!!

penne, paprika, champignon en weinig kip
penne, paprika, champignon en weinig kip
One thought on “weekoverzicht

Leave a Reply

