weekend

Vrijdag morgen na het afzetten van de kids zag ik op een paar minuten enkele straffe stoten waar mijn haar van recht kwam…. Er is een rij auto’s van mensen die hun kinderen afzetten, sommige gaan mee tot aan de schoolpoort dus blijven er enkele auto’s staan. Dean en Kane gingen naar de poort, ik zag in de rij voor mij iemand het manoeuver “keren in een straat” uitvoeren tussen die geparkeerde auto’s, hij zat met zijn achterste op het voetpad nét toen mijn gasten daar passeerden, ik heb diene mens eens héél vies bekeken !!! Ik reed voorzichtig uit mijn plaats toen vlak voor mij een witte camionette zich opzij smeet vlak voor de poort, hij raakte er amper tussen en blokkeerde het doorgaand verkeer. Volgende keer misschien best direkt door de poort rijden en ze aan de klas afzetten asshole ! Toevallig allebei mensen wiens kinderen nét hier aan hun schoolcarrière begonnen zijn …

Zaterdag was ik vrij vroeg wakker en ook Dean was snel beneden. Was afdoen, afwasmachine leegmaken, emails lezen, krant online lezen. Kane’s kamer helemaal opgeruimd, het rode Ikea setje (tafel en 4 stoeltjes) werd aan straat gezet met de boodschap “gratis mee te nemen”, binnen 10 minuten was het verdwenen. Zo werd zijn kamer meteen een stuk (opge)ruimer(der). En een heel deel kleding verdween in een vuilzak/werd opgeborgen voor de rommelmarkt.

Manlief dumpte onze oude microgolf in het containerpark en kocht een nieuwe die een plekje kreeg in de keuken. Na de middag kwamen er 2 broers spelen. Kane dook meteen in de tuin met zijne maat om te werken aan het nieuwe kamp.

Zondag was het catechesetijd voor Dean. Na de middag trokken de mannen naar buiten …

 

2016-02-28 14.00.25

 

En dit is dé revelatie van Liefde voor Muziek, heb nog wat afleveringen op de Digi staan maar die ga ik niet bekijken denk ik want deze schijf kan niet overtroffen worden wat mij betreft ! Kippenvel !!! Bangelijke zanger ! Ik kende hem al wel maar dit is verbazingwekkend.

One thought on “weekend

Leave a Reply

