wat een buit !

Maandag kreeg Dean dit

2016-02-23 19.01.23
aan de ene kant
2016-02-23 19.01.30
aan de andere kant
en een diploma
en een diploma ondertekend door directrice én leerkrachten

en hij genoot van zijn laatste uren als assistent leerkracht. Maar ze maakten ook samen hun spel af én bereidden een les voor over het spijsverteringsstelsel (die moeten ze volgende week geven en die wordt niet herhaald door de meester !).

Dinsdag stond het witte doosje met het zwarte Deauty doos erin aan de deur, ben weer heel blij met de inhoud !

2016-02-24 11.54.45

Woensdag kwam Dean thuis met souvenierkes uit Zwitserland

de ski heeft hij zelf gemaakt in de klas, het schoentje met fotoclip kreeg hij kado
de ski heeft hij zelf gemaakt in de klas, het schoentje met fotoclip kreeg hij kado
en ook een aantal chocolaatjes
en ook een aantal chocolaatjes

Donderdag plofte ik neer in mijn zetel, blij dat de werkweek weer gepasseerd was. Vrijdag liet ik mijn nagels doen en reden we na de logo door naar Dreamland in Leuven waar Kane al zijn bons opkocht en we sprongen binnen bij den Albert. En ik haalde mijn allereerste aankopen van bij de webwinkel van ons nieuwe voedselteam (Wespelaar/Tildonk) af : witloof, rode bio paprika en bio champignons, ziet er allemaal toppie uit, ben benieuwd hoe ze smaken !

alle Dreamland kadobons én ook die van den BS zijn erdoor, dit is de buit !!!
alle Dreamland kadobons én ook die van den BS zijn erdoor, dit is de buit !!!
One thought on “wat een buit !

Leave a Reply

