wat een (feest)weekend ! – part I

Vrijdag avond had ik personeelsfeest, (in mijn eigen dorp dus ik was niet lang onderweg 😉 Ik had veel meer collega’s verwacht, blijkbaar zijn er enkele verdwenen …

Ik werd “gelauwerd” voor mijn 5 jaar in dienst (sinds 5  januari al wel 6 jaar) en dat resulteerde in een mooi envelopje (met centen in !!!) en een bloemeke. Ik was ruim op tijd zodat ik kon gaan zitten waar ik wou.

We doorliepen een gans menu, wat we te eten kregen, zijn we niet te weten gekomen 😦

het bloemetje en het bruine broodje kon ik wel waarderen
het bloemetje en het bruine broodje kon ik wel waarderen
de amuse toen em op was !
de amuse toen em op was !
een deeltje van de kruisweg
origineel kader : een deeltje van de kruisweg
voorgerecht : bladerdeegje met scampi in
voorgerecht : bladerdeegje met scampi in
soep, geen hoogvlieger volgens mij wegens zure en te gerookte smaak
soep, geen hoogvlieger volgens mij wegens zure en te gerookte smaak
zoete aardappel, witlooftaartje en vlees, oogt onaantrekkelijk en op het bord gesmeten
zoete aardappel, witlooftaartje en eend, oogt onaantrekkelijk en op het bord gesmeten
saved the best for last !!!
saved the best for last !!!

 

2 thoughts on “wat een (feest)weekend ! – part I

  1. Wel jammer van het menu. Maar het envelopje en de bloemen zullen je echt wel deugd gedaan hebben. Eindelijk eens beloond worden voor je jarenlange inzet.

    Like

Leave a Reply

