de minste van de 3

Deze sneeuwvakantie was niet alleen wat het weer betreft de minst geslaagde : 2 dagen regen en niet genoeg sneeuw om de dichtsbijzijnd gelegen piste te prepareren. Ook de slaapaccommodatie was om mee te huilen : de slaapbank/zetel in de living was steenhard en het dubbele bed eveneens en dat was bewust zo gedaan bleek toen we dit aankaartten bij de eigenaar. Tja de ene heeft het graag hard, de andere zacht … hard is volgens mij echt niet gezond. Ik ben misschien nét iets té verwend met mijn bed thuis …

En dan waren er ook nog zieke kinderen … Na een donderdag overgeven en een koortsige vrijdag vertrok Dean  met diarree waar hij gelukkig onderweg geen last van had. Vlak na aankomst kreeg hij een joekel van een dubbele bloedneus … De dagen nadien had hij zeer weinig eetlust en enorm last van een verstopte neus en begon hij mega te hoesten. En ook Kane begon op zeker moment te kuchen, niet moeilijk dat mijn rug geregeld opspeelde … Het was  stress van begin tot eind omdat ik me het leed van mijn kids enorm aantrek (maar natuurlijk ook keimooie momenten !) Na 1 nacht/dag thuis is mijn rug weer helemaal in orde !

Conclusie : volgend jaar gaan we weer, het zoeken naar accommodatie is al begonnen, er zijn legio mogelijkheden tot zelfs misschien een heel huis voor onszelf compleet met bad en afwasmachine en microgolf en sauna en … Ik denk dat we qua weer volgend jaar alleen maar meer geluk kunnen hebben … De afgelopen 2 jaar hadden we geen druppel regen gezien en sneeuw genoeg … het moest eens mislopen !

maandag) vertrekken de zesde klassers ‘s avonds op sneeuwklassen, ik hou Dean thuis van school, ik zou ni willen dat hij iemand besmet met zijn hoest en ook Kane blijft thuis want hij zit er ff door : hij heeft een joekel van een verkoudheid en lag een groot deel van zondag namiddag in de zetel. Om zeker te zijn allebei naar de dokter in de namiddag !

Leave a Reply

