this sucks big time

En toen werd Dean op donderdag morgen (rond een uur of half 5 wakker) badend in het zweet met de boodschap dat hij niet kon slapen (en slecht geslapen had) … Zijn temperatuur was 37.4 wat ik al hoog vond want normaal halen wij geen 37…

3u later had hij barstende hoofdpijn en pijnlijke ogen en toen hij beneden in de zetel zat nadat hij een glas water had gedronken, kwam dat er helemaal terug uit. Afspraak bij de dokter gemaakt (die had nog plek om 16u40), een bevriende mama gebeld om Kane mee te nemen na school. Mijn namiddagklant gebeld om te verwittigen dat ik iets vroeger ging weggaan en dat ik een ziek kindje ging meenemen (waar ze helemaal geen problemen van maakte).

Kane afgezet met zijn verjaardagstraktatie (cupcakes) en naar mijn eerste klant gereden. Die is normaal nooit thuis maar vandaag (jammer genoeg) wel. Toen ik haar vertelde dat ik een ziek kindje bijhad, keek ze me aan alsof ik haar net had verteld dat ik iemand vermoord had… Het kon niet zijn dat ik een ziek kind had meegebracht want ze waren aan het duimen om hun kinderen gezond te houden tot de vakantie begint …. dus pakte ik in en reed weer naar huis. En zeggen dat ik er nog aan had gedacht om thuis te blijven… Wacht tot er diarree of weetekveelwat heerst bij haar thuis… dan ga ik ook terug naar huis (2 maten en 2 gewichten ? Hell no !!!)

Baas bellen en even kijken wat de opties waren…Toegestaan Afwezig of Familiaal verlof, allebei onbetaald dus en de tweede klant mocht ik doen wanneer ik wou dus was ik al terug thuis om 13u. Dean gaf nog verscheidene keren over, was niet geïnteresseerd in eten en water hield hij niet binnen. Heel veel gejammer, wenen en zuchten en enkele dutjes. Buikgriep was de diagnose, veel rusten en Motilium nemen voor het eten.

En dat 2 dagen voor vertrek naar het Zwarte Woud ….

2016-02-04 07.49.01

Negen jaar geleden werd Kane geboren, wie jarig is, kiest wat er gegeten wordt, hij had Pizzahut gekozen maar dat werd wijselijk verschoven naar een latere datum. Manlief ging één en ander halen bij Mc Do (tweede keuze).

Benieuwd wat morgen brengt ? (Koffers pakken en alles verzamelen da’s al zeker !)

One thought on “this sucks big time

Leave a Reply

