hels

Wat een helse week is het geweest, gezondheidsgewijs gezien dan … Woensdag voelde ik meteen hoe laat het was toen ik opstond … mega hoofdpijn (sinussen, migraine, hormonen, wie zal het zeggen ????) Ik besloot na het eten meteen 2 Excedrynne te nemen en voelde het wegtrekken zodat ik bij mijn klant 3u “beuzze” kon geven !

Na de middag waren die uitgewerkt en nam ik er nog ééntje. Beide kids waren gaan spelen zodat ik alleen naar Haacht trok om eetinkopen te doen voor manliefs birthday diner. Ik dacht dit snel te doen maar toen kwam ik een ex-schoonmoeder tegen waar ik al gauw een half uur mee aan het tetteren was. De vleesjes op de bakplaat smaakten !!! Tegen 1u ‘s nachts had ik nog geen oog dichtgedaan en nam ik nogmaals 2 Excedrynne.

Donderdag morgen was het doenbaar. Ik werkte me door de dag en nam een Dafa en een Nuro 400 Fastcaps (niet tegelijk hé) en mijn hoofd werd helder ! Maar de weerslag moest nog komen : toen ik thuiskwam werd ik hoe langer, hoe meer moe, op, gewoonweg kapot, meurreg, game over and out. Na het avondeten kroop ik dan ook al om 19u in mijn bed met een kersenpitkussen op mijn hoofd…

Vanmorgen fris wakker geworden met een helder hoofd, misschien moet ik toch maar eens werk gaan maken van deze hoofdpijn te laten “identificeren” ….zodat ik de oorzaak ken en gericht kan handelen …want da’s iedere keer 2 dagen dat ik gene mens ben …

 

3 thoughts on “hels

Leave a Reply

