zwoegen en zweten

Maandag nog eens naar de fitness geweest, het was zwaar, ik voel dat ik nog niet 100% hersteld ben, het is zwoegen en zweten en afzien (en is het dat allemaal waard vraag ik me dan af want je kan perfekt gewicht verliezen en strakker worden zonder te bewegen …)

De woensdagse sessie was helemaal megazwaar, als ik in de voormiddag al 3u gewerkt heb en dan in de namiddag nog eens moet presteren is het zelfmoord, ik ga dan ook mijn programma aanpassen op woensdag…

Sinds deze week heb ik een nieuwe stofzuiger, die van boven had zo goed als de geest gegeven en heeft nooit echt super gefunctioneerd zoals moest. Via Collishop kocht ik identiek dezelfde als 8 jaar geleden (ook via Collishop) én voor identiek dezelfde (rode) prijs (189 euro) de Rowenta silence force. Werkt super en is stiller dan alle anderen !

Zaterdag besloot ik om mijn programma af te werken op de PP, dat was lang geleden en deed deugd, ik ga daar terug een gewoonte van maken. Fitnessen is leuk en ik geniet ervan me af te beulen op die toestellen maar niet alle trainers zijn even “people person” en ook al ben ik maar 5′ onderweg, die zijn er teveel aan, ik zou een fitness thuis moeten hebben, een PP heb ik al, een ab coach ook, een mini stepper en een kettle bel, nu nog een hometrainer en een loopband … wat niet is, kan mss ooit nog wel komen !

Een klasmaat van Dean kwam minecraften en WII U’n, Kane deed vrolijk mee, ze trokken ook even het bos in. Ik was ‘s morgens vroeg naar den Aldi getrokken om 15 rode dubbele klasseurs te kopen om mijn blogs in onder te brengen. Die werden allemaal netjes afgedrukt nadat ze in “boekvorm” waren gegoten met behulp van blog2print.com, kost je geld maar het resultaat is prachtig ! Echte naslagwerkjes 😉

2016-01-23 09.17.47
de mensen achter mij zullen pech gehad hebben 😉
2016-01-23 17.29.12
netjes op een rij !

Zondag morgen trokken we naar de strip, CD, DVD en platenbeurs in Putte (3 euro inkom en kids gratis) op zoek naar Kiekeboe nrs die we nog niet hebben (de enige strip die ik koop en compleet moet zijn) en dat lukte wonderwel. Ik had ook graag het laatste deel van de Twilight saga op DVD gehad en de 2 laatste delen van Harry Potter maar die zal ik wel eens kopen via Kapaza of Ebay.

Wel eens de moeite om zo’n beurs te doen. Als je fan bent van tv series kan je reuze koopjes doen ! En we kochten de eerste 10 delen van Largo Winch aan 2 euro/stuk.

Bleek daar ook een raskattententoonstelling te lopen … die moest ik gezien hebben, zeker toen de mevrouw aan de kassa zei dat het allemaal Britse Kortharen waren …kids mochten gratis binnen en wij betaalden elk 5 euro.

2016-01-24 14.40.05
toepasselijke stempel om binnen te mogen.

Heb ik daar ge oooooooooooooooooooooooohd en ge aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhd ! Zo’n prachtige poezen dat daar zaten, ik wist niet dat er zoveel verschillende soorten waren in dat ras !!!

Dit was mijn favoriet, nooit eerder gezien

Blijven dromen, voorlopig …

One thought on “zwoegen en zweten

Leave a Reply

