10 jaar !

Ook ik blog ondertussen al 10 jaar : het idee groeide eind 2005 toen we besloten om voor nummer 2 te gaan. Ik vond een “babydagboek” bijhouden wel een leuk vooruitzicht. Tijdens mijn tienerjaren hield ik geschreven dagboeken bij (die liggen nu in de kelder en zijn hilarisch om te herlezen !). Het zijn verrassende “naslagwerken”.

Het allereerste blogartikel verscheen op 3 januari 2006. De blog http://www.bloggen.be/blueke was geboren.

2016-01-10 09.49.40
dé eerste blogpost ever !

Eind 2008 besloot ik van platform en blognaam te veranderen :

2016-01-10 09.55.06

We verhuisden naar skynet en bleven daar tot juli 2010 om te verhuizen naar blogspot

2016-01-10 09.51.39

Om uiteindelijk hier bij WordPress te belanden onder een nieuwe naam :

2016-01-10 09.56.58

en voorlopig blijven we lekker verder doen, ik weet dat ik een aantal vaste lezers heb waaronder familie en vrienden maar ook al ettelijke jaren mensen die ik niet ken wiens blogs ik ook volg en het is fijn om reacties te ontvangen, hoe meer, hoe liever zelfs !

 

3 thoughts on “10 jaar !

  1. Wauw, een dikke proficiat met die 10 jaar ondertussen. Ik lees nog niet zo lang mee, maar blijf toch telkens plakken (en ik ga meer reageren ook, of toch proberen het niet te vergeten 🙂 )

    Like

Leave a Reply

