retail therapy

Wat doet een mens wanneer de energy levels héél laag staan ? Beetje lezen, beetje Netflixen (Pretty Little Liars S5) en surfen … en het zijn ook online solden …. en ik moet dringend een nieuwe jas. Een jas vond ik nog niet maar wel voor de jongens nieuwe schoenen (via Sarenza) en ik ben fan van de h&m website, niet zozeer voor de kleding maar voor de “home afdeling”, écht mijn ding met veel keuze aan kaarsen, kandelaars, toffe handdoeken etc. , ik bestelde kussenhoezen met rendier (soldeke !!!) en keicoole, rode opbergbakjes én een volgende bestelling is onderweg ! Ook Collishop is top !

Zalig online shoppen en dan vooral bij Esprit en Zalando, alles wat niet ok is kan gratis retour, wat wil een mens nog meer ?

Leave a Reply

