platte rust …

Sinds Kerst al doet mijn rug raar en de laatste dagen leek ik precies kortademig, vandaag tijdens het werken (8u in hetzelfde huis) was de maat vol : ik had precies een rugzak van 1000 kg tussen mijn schouderbladen hangen en ik was moe … elke handeling kostte keiveel moeite, ik sleurde me door de dag.

Om 18u kon ik bij de dokter terecht. Die verdient aan ons niet veel behalve de laatste 2 weken dan 😉 Had ik maar niet moeten opscheppen over het feit dat onze kinderen nooit ziek zijn ! Ik heb hetzelfde beestje als de kids maar dat manifesteert zich anders bij mij. Ik mag ook pillen slikken. Kreeg meteen een week voorgeschreven : lezen, slapen, Digi kijken en Netflixen … De fitness zal moeten wachten, djuuuuuu.

3 thoughts on “platte rust …

Leave a Reply

