moving Monday as in emotional

Vanmorgen om 8u10 bij de dokter met onze jongste : bronchitis wat serieuze keelpijn veroorzaakt door het moeilijke hoesten : Actifed siroop (= magistrale bereiding) en een fles AB (want hij kan nog geen pilletjes slikken) en 2 dagen thuis. Gelukkig dat ik op maandag nooit werk ! School gebeld en briefje met Dean meegegeven.

December was een heftige maand, vooral emotioneel bekeken dan, het is een wonder dat ik hier nog geen weerbots van gekregen heb (al heb ik al enkele dagen spierpijn en fameuze koppijn) en dan heb ik het hier nog niet allemaal neergepend, ik ga er ook niet over uitweiden het was een geval van “ik kreeg de volle laag” van iemand wiens emmer ik de laatste druppel was geweest net op de dag dat haar vader zoveel jaren geleden gestorven was. Wat begon met een sms van haar (direkt een stevige sneer) en verderging via FB in chat, (terwijl manlief adviseerde van niet te reageren) eindigde in mineur met een “ik stop hiermee want dit heeft geen zin”. Zelfs op citytrip in Gent kreeg ik nog enkele rake sms’jes. Het ging hier over een vriendschap van meerdere jaren, ik ben daar ne nacht ni goe van geweest.

Desbetreffende tegenpartij stond voor de middag aan mijn deur met verontschuldigingen en knuffels …. Alles werd uitgepraat en we zijn weer vriendjes.

En mag het nu aub een beetje rustig blijven ? Ik begon bijna een wrang gevoel over te houden aan Kerst en dat kan toch niet voor een Kerstmens als ik ?

One thought on “moving Monday as in emotional

Leave a Reply

