Kerstavond

Manlief moest nog werken zoals elk jaar op “Kerstavond dag”  Zodra hij thuiskwam, trokken we richting K. voor de jaarlijkse kerstavond viering en dit jaar was ik ook van de partij (vorig jaar lag ik halfdood in de zetel met megakrampen in de buik)

Er werd geaperitiefd en er werden pakjes geopend ! De kids krijgen van iedereen en voor de volwassenen werd een naam getrokken :

3 op een rij
3 op een rij
bijna 4 op een rij
bijna 4 op een rij
dobbelsteen gooien om de volgorde van pakjes krijgen te bepalen
dobbelsteen gooien om de volgorde van pakjes krijgen te bepalen
wat zit er in ?
wat zit er in ?
de schoonzusjes kijken toe
de schoonzusjes kijken toe
op't gemakske
op’t gemakske
Dean houdt de spanning er in
Dean houdt de spanning er in
het grootste was voor Kane
het grootste was voor Kane
en hij was
en hij was
er blij mee
er blij mee
nog een kado waar hij superblij mee was !
nog een kado waar hij superblij mee was !
kadobonnetje en nagellakjes voor Stella
kadobonnetje en nagellakjes voor Stella
ook een bon voor Katoo
ook een bon voor Katoo
kado voor b&b
kado voor b&b
ik content met mijn Bodyshop kadobon
ik content met mijn Bodyshop kadobon
iedereen kreeg wat er
iedereen kreeg wat er
op het verlanglijstje stond
op het verlanglijstje stond
kreeft voor de liefhebbers
kreeft voor de liefhebbers
volle vent voor mij
volle vent voor mij

2015-12-24 20.18.36

kado werd direkt gebruikt !
kado werd direkt gebruikt !

Ik kreeg nog een extraatje (van de Boomse familietak) onder de vorm van een amaryllis in glas in een gehaakte cachepot dat zich perfekt leent tot bvb. broodmandje of

serieuze Dean
serieuze Dean
me
me
engelachtige Kane
engelachtige Kane

en ook bomma verraste me met een kadoke

een door Ziekenzorg
een door Ziekenzorg
gemaakte slak
gemaakte slak
in schoteldoekvorm
in schoteldoekvorm
2 thoughts on “Kerstavond

Leave a Reply

