Den Albert

 

Op dinsdag deed Dean zijn onesie niet uit, hij keek TV en speelde op de WII U. Kane en ik deden een uurtje lang vuiltjes uit in de bloementuin en strooiden cacaodoppen.
Ik Netflixte (Pretty Little Liars S4), las wat, blogde en liet ‘s avonds mijn nagels doen. En we kochten kroketten in de Colruyt en den Aldi, benieuwd welke de lekkerste zullen zijn ! En ik stapte binnen in de Kadoteek in Haacht waar ik dit doosje kocht :

2015-12-22 21.09.19

gevuld met kerstboompjes. En een kadootje voor Dean (dat niet eetbaar is !)

2015-12-22 21.11.11

Woensdag gingen we voor de eerste keer naar de AH in Bmb die een week open is. Kaasblokjes in de vorm van kerstboompjes, sterren in worstvorm, nét iets leuker aanbod dan ergens anders ! En desserts to die for !

En ik opende mijn laatste deurtjes van de l’Occitane kalender, blij dat ik hem gekocht had ! Was écht de moeite, op de foto staat niet alles wat er uit kwam

2015-12-21 21.14.39

 

Leave a Reply

