Monday

Maandag sliepen we zalig uit, manlief moet nog tot werken tot donderdag 15u. We trokken naar de bieb om boeken te kiezen voor de boys, ik voer een verplicht lees halfuurtje in want anders komt het er niet van en lezen vind ik belangrijk voor de taalontwikkeling/taalgevoel en op Kane’s rapport stond dat hij veel moet lezen.

In den Delhaize kochten we dit :

naar jaarlijkse traditie
naar jaarlijkse traditie
nog altijd even lekker !
nog altijd even lekker !
gezellig samen lepelen
gezellig samen lepelen

Bij Blokker deed ik wat kerstaankopen aan 30% korting. Zaterdag ga ik op strooptocht denk ik !!!

Na de middag was het fitnesstijd, dat was weer een week geleden en deed deugd (?!). Er is een nieuwe trainster die een klapke kwam doen met ons, ik vroeg haar nieuwe oefeningen (en die vallen héél goed mee !) en er was ook een mannelijke trainer die we nog niet hadden gezien, hij deed oefeningen samen met Dean en die bleek daar achteraf ook blij mee te zijn, nu zien dat we geregeld doen natuurlijk 😉

En ons avondeten was in kerstsfeer : rendiertjes (kip) op een weide van peterseliestoemp met een sneeuwplek (mayo)

2015-12-21 18.21.54

One thought on “Monday

Leave a Reply

