Christmas Tag

christmastag

Favoriete kerstlied :

Zonder twijfel “Last Christmas” van Wham omdat ik dat helemaal mee kan brullen !

Favoriete kerstfilm :

Heb ik niet.

Favoriet op wish list :

Ik heb geen wenslijst. Ik koop wat ik wil zelf !

Favoriete kerst make up :

Niks speciaal, ik ben geen “schminkpop” zoals ze hier bij ons zeggen : mascara, lipgloss en wat glitter in mijn haar.

Favoriete kerstoutfit :

Ook niks fancy : een glitterbloesje met een zwarte jeans en stoere bikerboots denk ik

Mijn ideale kerst :

Lichtjes, véél kaarsjes en kalkoen met kroketten !

Wat doe je met kerst ?

Idem

Echte of fake boom ?

Een echte, deze keer een Nordmann die het niet zo goed doet in ons huis met vloerverwarming én ventilatiesysteem …

Kleur kerstballen ?

Géén ballen

Stuur je kerstkaarten ?

Absoluut ! Toch wel een 15 tal in totaal.

Waar wil je ooit Kerst vieren ?

New York baby !!!!

2 thoughts on “Christmas Tag

Leave a Reply

