weekend

Opstaan, manliefs auto in en wegwezen, ik had een “ingeving” voor een kerstkado voor iemand dus werd dat uitgevoerd (en gevonden !). Na de middag trok ik met mijn mannen naar mijn kapper Kreatos. Daar was het druk, héél druk maar wat was het alternatief ? Terugkomen als het rustiger is ? Dat zit er komende weken niet in. De wachtijd was 1.5u en ik besloot om door te bijten, het was hoogdringend tijd dat ze geknipt werden. Na een dik uur werd manlief geknipt en na dik anderhalf uur stonden ze alle 3 frisgeknipt buiten !

Samen met mijn moeder trok ik naar de ambachtelijke kerstmarkt in Wakkerzeel, altijd de moeite, je vindt er altijd wel wat. We hadden er ook kunnen bijzijn dit jaar … want ik had een tafel kunnen bemachtigen … en er is zéker een gat in de markt voor wat wij zouden aanbieden, toch nog eens over nadenken !

kerstmarkt aankoopjes
kerstmarkt aankoopjes

Nadien werden we verwacht bij mijn broer voor de verjaardag van mijn metekind. Chips en pitta, superyummie !

Zondag rekenden Kane en manlief, dinsdag grote toets !!! Daarna gingen ze naar Agribex (landbouwbeurs Brussel)

OMG een hele stand vol Bruder
OMG een hele stand vol Bruder
zoveel machines
zoveel machines
Kane
Kane
in
in
wonderland !
wonderland !
super
super
om niet beu te raken !
om niet beu te raken !
gekozen ;-)
gekozen 😉

en ik zorgde voor een taxi voor Dean die naar een verjaardagsfeest mocht.

zietemisgaan !!!! weer een gelukt projectje
zietem is gaan !!!! weer een gelukt Amaryllis projectje

Ik deed mee aan een wedstrijd om een gevulde kerstboom te winnen, ik hoop écht dat ik hem win !!!!

Opdracht was een “kerstfoto” op Instagram te posten.

met deze foto hoop ik te winnen bij sprinklesonacupcake
met deze foto hoop ik te winnen bij sprinklesonacupcake

Ik bracht de namiddag al stofzuigend en DIGI kijkend door.

Leave a Reply

