a trip down memory lane

Ik werd op FB getagd om 5 dagen lang foto’s te posten van minstens 15 jaar oud. ‘T was leuk om ff in de foto albums en dozen te duiken !

als -denk ik- 2 jarige
als -denk ik- 2 jarige
5 jarige ? en op een veldloop als 9 jarige ?
5 jarige ? en op een veldloop als 9 jarige ?
op sneeuwklassen met mijn toenmalige besties en rechts was ik in mijn wilde jaren !!!
op sneeuwklassen met mijn toenmalige besties en rechts was ik in mijn wilde jaren !!!
op schoolreis met de afdeling Toerisme van Coloma (vijfde middelbaar denk ik)
op schoolreis (langs de Côte d’Azur) met de afdeling Toerisme van Coloma (vijfde middelbaar denk ik)
op schoolreis naar Berlijn met de afdeling Communicatie aan den Ham en op mijnen bureau bij Wanson in Diegem
op schoolreis naar Berlijn met de afdeling Communicatie aan den Ham en op mijnen bureau bij Wanson in Diegem
me and my BFF op vakantie in Turkije
me and my BFF op vakantie in Turkije

en op het forum van de gemeente waar ik woon postte ik nog een klasfoto uit 1980 (vijfde leerjaar)

2015-12-07 15.15.07

Leave a Reply

