shopparty@Stine’s Place

Afgelopen zaterdag was het zover : wat 4 jaar geleden begon met 1 stand barst dit jaar uit zijn voegen met 4 verschillende stands : Larelle, Kids with Flair, Misses Grace en Jolie Folie. Uitbreiden is geen optie : ofwel stop ik ermee ofwel moet ik het nog nét iets groter gaan opvatten ..

Feit is wel dat daar altijd een berg werk aan voorafgaat en de daarmee gepaard gaande stress en da’s ni leuk voor husband en kids …

Larelle aan de venster en Kids with Flair rechts en Misses Grace links op de stoelen en nog een deel op de tafel
Larelle aan de venster en Kids with Flair rechts en Misses Grace links op de stoelen en nog een deel op de tafel
een heringericht bureau voor Jolie Folie
een heringericht bureau voor Jolie Folie
ff verpozen
ff verpozen

Aan madammen geen gebrek, voorbijgangers zullen zich afgevraagd hebben wat er te doen was 😉 Er is héél wat volk gepasseerd, 3 van mijn 4 klanten, een hele hoop mama’s, FB kennissen en diegene die niet konden komen, hadden besteld op voorhand én via FB door de fotokes die ik het moment zelf doorstuurde. Het was leuk bijbabbelen links en rechts. Toen ik de eerste keer naar de klok keek, was het al half 5 en toen viel er een gat, daarna kwamen er nog een aantal enkelingen binnen. Alle standen verkochten goed en waren tevreden, ik  ook want ik mocht “gratis” shoppen !  Zoals altijd weer véél te weinig foto’s genomen …

Jolie
Jolie
Folie
Folie
allemaal leuke dingetjes
allemaal leuke dingetjes
magneten
magneten
theelichthouders
theelichthouders

2015-12-05 14.36.04

spreukenplakkaten
spreukenplakkaten
Kids with Flair
Kids with Flair

2015-12-05 15.11.39 2015-12-05 15.11.46

Misses Grace
Misses Grace

2015-12-05 16.45.48 2015-12-05 16.46.01 2015-12-05 16.46.07

 

Leave a Reply

