what a beautiful Wednesday !

Geboekt in september omdat de tickets toen aan een “prijsje” stonden (74 euro) en afgelopen woensdag was het zover ! Met een goeie vriendin trok ik naar Londen voor een dagje shopping ! We namen de trein van 6u21 in Veltem naar Brussel-Zuid. Op die trein kwam ik een vlam van vroeger tegen waar ik een praatje mee maakte, was jaaaaaaaaaaaaaaren geleden maar voelde totaal niet vreemd aan.

De Eurostar van 7u56 vertrok stipt zodat we omstreeks 9u local time aankwamen, pitstopke en maken dat we naar buiten raakten om een taxi te nemen met als droppoint Selfridges Oxford Street (12.6 BP) Het was nog aangenaam rustig. De eerste aankopen deden we in Primark, écht ne zotte winkel waar ik nog zoveel meer zou kunnen kopen maar het moest nog de ganse dag meegesleurd worden …

dit keer een Disney boom in St Pancras
dit keer een Disney boom in St Pancras

Ineens was het al half 12 en gingen we een snel lunchke doen in mijn vaste adresje, het EAT café in Selfridges. Een lekker broodje tonijn.

zoveel keuze
zoveel keuze

En toen raceten we verder door Oxford Street richting Regent Street om zo op Piccadilly Circus terecht te komen waar we de M&M store binnen gingen.

heel sobere versiering op Oxford
heel sobere versiering op Oxford
ook Regent Street was sober ...
ook Regent Street was sober …

2015-12-02 14.10.432015-12-02 14.16.02

Ook bij Lush kochten we beiden lekkere goodies (Dashing Santa en een magic christmas wand en nog een Frozen bathbubbel). We hadden ondertussen een tandje moeten bijsteken om alle “targets” te halen. Het was véél te warm voor de tijd van het jaar en we zweetten beiden, de stoom kwam op sommige momenten net niet uit onze oren.

Onze laatste stop was Topshop waar ik viel voor een paar bikerboots dat 40 pond minder kostte en waar ik onverwacht het laatste paar Adidassen dat ik zocht, scoorde (de blauwe strepen Super Stars !!!) (merci C. !!!). Met beide armen vol zakken namen we aan Selfridges een taxi terug richting Eurostar terminal St Pancras (14.8 BP). De avondspits was zo tergend traag dat we geen tijd meer hadden om onze laatste centen op te doen of ons klein geld op te doen aan candy, het was inchecken en opstappen en wegwezen. In Brussel hadden we om 20u30 een trein terug naar Veltem zodat ik afgezet werd rond half 10 thuis. Wat een prachtige dag was het geweest met superleuk gezelschap !

Leave a Reply

