we’ve got a tree !!!!

Zaterdag met beide boys naar Ikea waar we een tweede Expedit rek kochten (in hoogglans rood) maar het zijn afzetters want dat gamma is van naam veranderd en is niet identiek, de veranderingen zijn subtiel maar het komt er op neer dat je minder waar voor je geld krijgt …. De kerstafdeling kon me totaal niet bekoren, kerstkaarsen waren er NIET te zien …

Dean bezorgde de verkochte wafels in bonneke’s straat en op de Sussenhoek. Ondertussen stond er nog meer kerstgerief in huis …

Na de middag gingen we naar onze vaste kerstboomhandelaar waar we een schitterende Nordmann kochten, onzen duursten boom ooit maar wel de mooiste ever !!! Zo perfect in verhouding, esthetisch perfekt ! Ik maakte al enkele decoraties en de keukenvenster is al in kerstsfeer. Het zijn drukke tijden, de dagen zijn momenteel té kort en alles moet klaar tegen vrijdagavond volgende week : dinsdag en donderdag werken en woensdag op shoppingspree !

Hellep !

Zondag was ik weer de ganse dag in de weer voor Kerst. Manlief deed de lichtjes én alle deco in de boom en de kids en ik haalden alles voor het Kerstdorp uit de kelder.

Ik amuseerde me met sneeuw en gelparels, glitterzand, ballen, houten deco en nog veel meer, stressen maar zo voldoening gevend wanneer het klaar is. Het was een vermoeiend weekend waarop ik ‘s avonds serieus voelde dat mijn batterijkes leeg waren … maar de boom is af en het kerstdorp ook !!!

Leave a Reply

