zalig die regen en wind

Manliefs windmolen viel om enkele weken geleden, ondanks de stevige verankering …

Ik boekte een schilder voor de zomer van 2017 ! De tweede offerte die we kregen tijdens de zomer heeft gewonnen. Normaliter hebben we volgende zomer airco op onze kamer, zo worden de grote kosten verdeeld !

Ik verwonderde me de afgelopen dagen weeral fel over de “mensheid” : de resultaten van de wafelverkoop zijn bekend, Dean werd tweede, de derde had een pak minder dan hem en er zijn er zelfs die niks verkochten.   Weerzinwekkend vind ik het dat er zoveel leerlingen en hun ouders totaal geen moeite doen (want er was weinig tijd) om geld in het laatje te brengen en dat ze daar nog fier op zijn ook …

Dat ik véél te braaf ben tegen sommige mensen “om de kerk in het midden te houden”, mijnen emmer is ondertussen bijna vol en zal overlopen in juni denk ik 😉

Verder geniet ik van dit winderige, koudere en regenachtige weer !

Leave a Reply

