in de pen (mail) gekropen …

Afgelopen zondag avond stuurde ik een mail naar Mie, hoofdredactrice van Libelle met daarin mijn “grieven” :

Hey !
Het is de eerste keer dat ik een mailtje naar jou stuur. Allereerst wil ik zeggen dat ik al jaaaaaaaaaaaaaaaren fan ben van Libelle, ik leerde het lang geleden kennen door mijn grootmoeder (toen noemde het nog Rijk der Vrouw). Ik gaf mijn grootmoeder voor haar 85ste een abonnement en mezelf ook. Het is het enige weekblad op de markt dat je leest van A tot Z, van voor naar achter en terug !
Mijn mama en ik zijn al naar elke editie van de Winterfair geweest want het is voor ons dichtbij én al die goodies die je krijgt maken het alleen al super !
Tot daar het goeie nieuws 😉
Elk jaar opnieuw ergeren we ons tijdens het aanschuiven om binnen te komen, we arriveren tegen openingstijd. Dat er dit jaar extra controle was uit veiligheidsoverwegingen daar hebben we alle begrip voor maar het kostte ons wel méér dan een half uur eer we binnen waren … Is de deuren iets vroeger openen dan geen goed idee ? Standhouders hadden hier ook hun bedenkingen bij …
Aanschuiven moet je altijd bij dit soort evenementen maar dat kan toch georganiseerd gebeuren : mensen mét tickets en diegene die nog tickets moeten kopen zouden al apart kunnen aanschuiven en waarom maken jullie geen gebruik van nadar afsluitingen om zo een pad te creëren. Er waren dit jaar heel wat mensen aan het morren omdat er onwijs veel werd voorgestoken. Het was één bende zonder enige structuur, aanschuiven met tientallen naast mekaar … Waarom kan het niet zoals in Engeland 🙂  Pluspunt dit jaar was dat de Libelle goodiebag op een andere plek af te halen was (omdat dat al de vorige edities ook voor oponthoud zorgde) maar waarom dit niet combineren met de uitgang ? Nu was het aanschuiven om je goodiebag af te halen en daarna moest je helemaal naar de andere kant om buiten te raken. Combineer de goodiebag met de uitgang volgend jaar !
Lunchen was dit jaar weer een plezier want superlekker ! (broodje tonijn) Véél standhouders maar we missen toch nét ietsje meer standen die écht met Kerst bezig zijn (decoratie, groen, afgewerkte stukken, etc.)
Maar we zijn volgend jaar wéér van de partij !
Hartelijke groeten,
Stine

 

Maandag kreeg ik al antwoord, super toch en ook de inhoud vond ik mooi :

Beste Stine,
Bedankt voor je mailtje!
Ook hartverwarmend te lezen dat Libelle al drie generaties in jullie familie vertoeft 😉
Ik neem je feedback op de winterfair mee naar onze evaluatiemeeting. Alles kan altijd beter 😉
Ik ben toch ook wel blij dat jullie een fijne dag beleefd hebben!
Warme groeten,
Mie
2 thoughts on “in de pen (mail) gekropen …

Leave a Reply

