één minuut stilte (voor Parijs) en een groene kaart

Gisteren goeie fitness sessie gehad, om 12u ging de radio uit en stopte iedereen met wat hij bezig was, even mijn

 

crossover op pauze zetten en braafjes wachten tot de minuut voorbij was.

Toen ik thuis kwam, merkte ik dat de vriezer in de berging een raar geluid maakte, er brandde ook een rood lichtje dus besloot ik hem open te doen en gelukkig maar want de bovenste 2 vakken waren aan het ontdooien. Even Apeldoorn bellen (manlief) op wat knopjes drukken en draaien en een deel versluizen naar het vriesgedeeltje van onze Amerikaan !

‘s Avonds had manlief om half 7 afpraak bij de technische controle met mijn Yaris … ondertussen 16 jaar oud én ze kreeg weer groen ! We zijn weer een jaartje gerust !

Vandaag doet de vriezer normaal, hopelijk blijft dat zo.

En manlief zegde zijn syndicaal lidmaatschap op, is weggegooid geld voor hem. Ik blijf noodgedwongen wel lid want ik heb af en toe al eens een EW’ke. Van EW gesproken (Economische Werkloosheid), vorige maand had ik 3u EW op woensdag 7 oktober. Het ACV sprak vrijdag een bericht in op mijn voicemail met de boodschap dat ze me NIET mogen betalen voor die dag omdat het toen nationale stakingsdag was (huh ???) en dat ze me een stakerskaart zullen sturen om in te vullen zodat ik een stakingsvergoeding kan krijgen, WTF ??? Benieuwd wanneer die in de bus zal steken ? Ik kreeg ondertussen bericht over mijn eindejaarspremie en mijn syndicale premie die volgende maand zal worden uitbetaald.

Leave a Reply

