maandag tot woensdag

Zondag avond deed ik mijn auto weg naar de garage. Vandaar dat bonneke me naar de dokter wegbracht en ons ook naar de fitness voerde. Mijn oor was vanmorgen weer helemaal normaal …. én ik bleek géén stoppen te hebben …  De dokter besloot me dan maar ff te testen op Meunière wat het gelukkig niet kan zijn (tot die conclusie was ik zelf al gekomen) Slechte doorbloeding naar het slakkenhuis zou de klachten van afgelopen weekend kunnen verklaren en dat kan o.a. door vermoeidheid komen maar ik voel me toppie …. Blij dat het door is en moest het terugkomen moet ik naar de KNO arts. Dean moet aan de Aerius (half pilletje per dag) en kreeg een neusspray voorgeschreven want hij heeft al een maand of 2 een verstopte neus tegen de ochtend.

Mijn auto is helemaal nagekeken (jaarlijks onderhoud en klaarmaken voor technische controle) geen onverwachte kosten (de koplampen werden weer gepolijst,tja otoke wordt 16 !!!) da’s dan 200 euro. Veel geld maar ik ben weer een jaar gerust !

Dinsdag was een hectische werkdag wegens kinderen van de klant aanwezig ! Gelukkig waren ze in de namiddag naar de cinema.

Woensdag gaan fitnessen met Dean, Kane ging ondertussen wandelen met bompa die “off piste” ging, zéker voor herhaling vatbaar ! Na de lunch trokken we naar mijn grootmoeder in het rusthuis voor een bezoekje. Ze voelde zich in haar sas want ze vertelde over vanalles en nog wat. Ik vulde onze reistassen en verzamelde alle documenten/tickets/reservatiebevestigingen …

One thought on “maandag tot woensdag

Leave a Reply

