week

Maandag spendeerde ik 1.5u in de fitness (ik wor nog een echte !). ‘s Morgensvroeg hadden we overleg voor Kane.

Na de logo reed ik met Kane door naar Ozoheppie want ineens bleek ons mijnheerke maar 1 lange broek te hebben (anderen zijn ineens te klein of rotversleten en worden speelbroeken) Op 5’ tijd hadden we 2 broeken en een semi hoodie gekocht, makkelijk shoppen met hem ! Beide kids hadden de te korte nacht van zaterdag nog niet verteerd dus werd er weer vroeg in de bedjes gekropen !

Woensdag begon in mineur toen ik aankwam bij Manzana en er nog een klant voor mij was, ik moest een tiental minuten wachten en zag mijn strakke dagplanning compleet de mist ingaan … Gelukkig bleek dit niet het geval want ik was thuis nét nadat de kids afgezet waren van school.

Ik nam Kane mee naar het O.C van Dean tegen kwart na 1 (hij wachtte in de gang) Zijn meester heeft een perfekte karakterschets gegeven : disciplinair,  leergierig, perfektionistisch, aandachtig maar zichzelf onderschattend én dus een schitterend rapport !

Tegen kwart voor 2 bracht ik Kane naar de lokale parochiezaal voor een workshop pompoenen kerven i.s.m KWB. Zo kon ik met Dean naar de fitness, Kane ging na de pompoenworkshop met zijne maat naar huis.

Donderdag was een vermoeiend dagje : in de voormiddag ramen doen op de ganse benedenverdieping langs binnen én buiten (anders heeft dat volgens mij weinig zin) en na de middag nen beneden en nen boven. Zolang ik rechtstond geen probleem, na mijn avondeten kreeg ik een klopke 😉

Vrijdag naar mijnen baas om de DC binnen te brengen. Naar Colruyt om een Collishopbestelling af te halen. Na school naar de fitness met Dean (en mijn tweede sessie van de dag). Kane werd afgehaald én teruggebracht voor de dansles.

Leave a Reply

