week 43

Ook al miezerde het donderdag, ik poetste noodgedwongen de vensters bij mijn namiddagklant (omdat de trap gerenoveerd werd, kon/moest ik de bovenverdieping niet doen. Woensdag deed ik ook al vensters in de nieuwe casa van onze vorige buren, buiten wat borstelen en stofzuigen kon ik daar niet veel doen, er is nog geen sanitair geplaatst (no toilet dus !) en er moet nog één en ander worden afwerkt dus zit ik de volgende weken (terug) thuis op woensdag want vervangingen doe ik (niet) meer ! Manlief was pas thuis na 22u, hij had een dagje “Welding Week” achter de rug.

Vrijdag vloog ik er weer stevig in : een uur cardio en daarna een stevige reeks grondoefeningen ! En na de logo reden we weer naar de fitness zodat Dean zijn sessie kon doen, ik kon het niet laten en reed bijna 13 km op de fiets op 25′, genoeg caloriekes verbrand voor 1 dag dus ! De dansschool was dicht wegens Halloweentocht op zaterdag dus waren we op ons gemak ‘s avonds.

Leave a Reply

