Liebster Award

Zij (toffe madam) heeft me een Award gegeven, thanks daarvoor !!!! Ik hou van lijstjes/vragen/tags.

Normaal wordt er van je verwacht dat jij op jouw beurt blogs gaat nomineren maar dat ga ik niet doen om de simpele reden dat ik na 2 laptopcrashen volop bezig ben om mijn “bloglijst” opnieuw aan te maken/samen te stellen.

Maar ik beantwoord met heel veel plezier haar vragen !

1) Kun je jezelf in 5 woorden omschrijven en komt dit terug in je blog?

mama, empatisch, rationeel, enthousiast, organisator, ik mag het hopen ja 😉

2) Haal je gerechten van een foodblog en welke is dit (zo’n egoïstische vraag :))

http://www.hofvaneten.be/   http://fitbeauty.nl/ meestal van die gezonde recepten voor bvb. havermoutkoekjes/bananenbrood e.d.

3) Heb je veel huisdieren of wil je er op termijn?

Eén konijn sinds 2 jaar, een witbruin, onzen Bliksem. Ik zou keigraag kat(ten) hebben maar ik durf niet (meer). Toen ik alleen ging wonen, had ik er 2 (zwart/wittekes), dat waren broertjes. Op minder dan een jaar tijd waren ze er niet meer (leukemie) en daar ben ik zo ziek van geweest. We wonen ook aan een hele drukke straat waar menig exemplaar wordt platgereden 😦

4) Wat doe jij thuis, wanneer er niemand is, omdat je niet wil dat bv. je lief het ziet (snackattack)

Bingewatchen van series maar dat doe ik evengoed wanneer iedereen thuis is ! Ik heb geen geheimen.

5) Wat is je favoriete quote?

The less you give a damn, the happier you will be.

6) Welke blogpost van jou moet ik zeker lezen?

Allemaal natuurlijk ! -megavette knipoog !-

7) Waarom ga jij op reis?

Om cultuur op te snuiven, lokale keuken te eten, originele spullen te shoppen,…

8) Wat is het meest aangrijpende (positief of negatief) wat je al meegemaakt hebt op reis?

Ik was zo van slag tijdens een reis in India (samen met schoonouders en manlief zijn oudste broer gaan bezoeken), ik werd er ongelooflijk ziek, het was een cultuurshock om U tegen te zeggen !

9) Wat zou je droomjob zijn ?

schrijfster !

10) Wat is je favoriete serie van all-time?

The X-Files/Neighbours/The Vampire Diaries, veel eigenlijk !

11)  Wat is je beste en je slechtste eigenschap?

beste : relativeringsvermogen    slechtste : ongeduldig

 

Leave a Reply

