spieren waarvan ik dacht ze niet (meer) te hebben

Maandag vloog ik er serieus in in de fitness  : alle 5 de toestellen én ik vroeg aan de trainer om oefeningen voor billen en buik (gans de voorkant). Ik kreeg een resem grondoefeningen (en 2 al bungelend aan een touw) en was KAPOT op het einde …. Ik deed een klapke met enkele dames die zich ook in het zweet aan het werken waren. Was ik hier al maar véél eerder mee begonnen !!!

Vandaag voelde ik mijn buikspieren waarvan ik dacht dat ze allang dood waren (na 2 KS dacht ik dat dat boeltje volledig was vernield) Meteen begreep ik waarom hij gisteren zei dat ik die sessie maar 2x/week moet doen (ik ga 3x/week). Zolang het het gewenste resultaat oplevert is het allemaal bon voor mij !

Leave a Reply

