final laptopcrash

En weer een (werk)week voorbij ! En weer liet mijn laptop het afweten, deze keer hield de grafische kaart het voor bekeken dus werd mijn hard disk eruit genomen en belandde hij in het containerpark. Gelukkig zat er nog een exemplaar (laptop) in één van manliefs kasten ! Dus weer alle mailadressen en websites verdwenen … maar ach da’s allemaal terug te vinden mits wat opzoekwerk. Alle foto’s zijn intact da’s het belangrijkst !

Ik ging van start met de promocampagne voor mijn shopparty in december en kocht mijn allereerste nieuwe kerstartikel van dit jaar : een schattige rode slee om in de boom omhoog te hangen (maar dat ga ik niet doen). Ik vind het zalig om nu al rond te lopen tussen kerstspullen maar ik ben dan ook een kerstfreak !!!

Ik ging naar de bieb om boeken over Parijs en boekte online tickets voor de Catacombes.

Zaterdag kwam Dean’s beste vriend spelen en hij bleef slapen zodat ze zondag samen naar de catechese gingen.

2 makkers
2 makkers
Cid's kunstige bord
Cid’s kunstige bord

Manlief begon aan de grote opruimactie van zijn bureau.

Zondag zag ik een reiger in de tuin en gingen we allemaal samen naar de mis (verplicht voor de communicanten na de catechese en ouders en broers/zussen worden ook aangespoord) en ik boekte een hotel in Gent voor tijdens de kerstvakantie (voor ons viertjes) !!! Daar wil ik nu al enkele jaren nog eens naartoe et voilà (met dank aan de Flair luxe hotel pocket).

Nog 2 weekjes school !

 

Leave a Reply

