creepy crawlies e.a.

Vrijdag voelde ik me een pak beter maar ik besloot het rustig aan te doen. Donderdagavond had ik een uitnodiging gekregen om mee te kwissen maar een avond in geroezemoes leek me geen aangenaam vooruitzicht dus bedankte ik met spijt in het hart.

Zaterdag trok ik met beide kids naar Stonemanor om ons jaarlijkse bezoek te brengen aan de Halloweenstuff.

buiten begint het al
buiten begint het al
coole kat
coole kat

2015-10-10 10.32.23 2015-10-10 10.33.08

gezellig
gezellig

2015-10-10 10.34.10

vingerpopjes
vingerpopjes
toffe display met heel veel spooky geluidjes
toffe display met heel veel spooky geluidjes
juwelen allerhande
juwelen allerhande
schmink en attributen
schmink en attributen
heel veel deco
heel veel deco

We kochten één en ander voor ons zelf en ook enkele kadokes voor Peter P. die verjaart op 31 oktober. Hij krijgt traditiegetrouw altijd een Halloweenkado.

Na de middag werkte ik met Kane in de tuin, alle afval van de ganse haag ligt nu achteraan op een hoop in de tuin, a job well done !

Leave a Reply

