fuzzy head

Sinds dinsdag loop ik rond met een fuzzy head, een soort hoofdpijn waartegen Dafa niet werkt …. af en toe begint mijn neus te lekken en mijn energielevels liggen een pak lager. Gelukkig dat ik woensdag en vandaag na de middag niet moest werken. Hopelijk ben ik tegen het weekend weer de oude of misschien heb ik tegen dan wel een joekel van een verkoudheid …

Mijn fitness sessie van maandag werd niet geregistreerd op mijn key, woensdag werkte hij weer niet, het systeem herkende hem simpelweg niet meer. Gelukkig werd dit opgelost door de trainer van dienst ! Morgen ga ik (vermoedelijk) niet, kwestie van mezelf niet helemaal de vernieling in te werken.

Het aanrecht werd weer eens opgerommeld en ook de badkamerkastjes kregen een opruimbeurt, daarin steken een heleboel “kerstschatten” … Ik begin zo stilletjes aan al uit te kijken naar ideetjes en kadootjes !!!!

Vanavond genieten van de broers in het Lichaam van Coppens onder een tv dekentje !

Leave a Reply

