Wanson

Wanson was de eerste die me een kans gaf (in een administratieve functie) nadat ik afstudeerde in 1991 (communicatie A1). Ik startte er op 1 december 1993 met een interim contract en dat zou zo op en af blijven gaan, telkens vroegen ze me terug. Ik begon op de personeelsdienst om iemand te vervangen die zwanger was, aansluitend verving ik de dame van de kwaliteitsdienst die ik niet meer zou verlaten ! Op 3 juni 1997 kreeg ik mijn vaste contract, Wanson was toen in Boortmeerbeek gevestigd en verhuisde nadien naar Diegem waar ze ooit gestart waren. Ik werd er omringd (en op handen gedragen ) door mannelijke collega’s en leerde daar pas écht Frans praten. Ik leerde er mijn man kennen. En toen verhuisden we in 2004 naar Tienen naar een nieuwbouw waar we helaas nooit zouden intrekken want op 31 maart 2004 werd het faillissement uitgesproken terwijl ik 4 maand zwanger was van onzen oudste. Om maar te zeggen dat Wanson een belangrijk stuk van mijn leven heeft uitgemaakt. Vandaar dat ik héél emotioneel werd tijdens het filmpje van de afbraak …

Het eerste filmpje vond ik toevallig. Als je op de link van Het Nieuwsblad klikt krijg je het filmpje van de afbraak te zien (de gevangenis van Haren moet daar komen) als je naar beneden scrolt.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150923_01882712

Leave a Reply

