weekend

Zaterdag Kane wegdoen naar de dansles samen met zijn vriendinnetje, doorrijden naar Tom & Co om de gratis kattenbox van Dag Allemaal af te halen, Kane weer ophalen en nog een laatste maal voor dit jaar naar de vasteplanten kwekerij in Kampenhout voor een bak rotsplantjes. Terug naar huis langs een binnenweg die ik vroeger geregeld nam toen ik nog bij Wanson in Diegem werkte en gestopt in de Proxy Delhaize. En manlief defroste onze diepvriezer !

Na de middag nam manlief het zwembed onder handen om het winterproof te maken, ik plantte een heleboel en het gras werd afgedaan. Nicolas kwam spelen en zijn mama bracht een hibiscus en een Verbenaplant mee die ondertussen ook al een plaatsje kregen ! Blij dat ik haar dit jaar leerde kennen !

Zondag werd er nog geplant en deed manlief tot mijn grote verbazing de haag he-le-maal af, nen berg afval dat die meebrengt, yukkes, het gedeelte aan de straatkant kon net in de groene bak die maandag wordt opgehaald.

Na de middag kwam C. me halen om naar  @Your Homestore te gaan in Eppegem, een homeparty met verschillende standhouders onder één dak waaronder 2 die we al goed kenden : Larelle en Kids with Flair. We kochten beiden iets bij Aloë Vera. Ook Tupperware, Het Streekhuis en Victoria’s Juwelen stonden er. Best een leuk concept maar we hadden er beiden nét iets meer van verwacht … We dronken nog iets en stopten op de terugweg bij Carmi.

Wat een vruchtbaar weekend !!!

Leave a Reply

