over laptops en gsm’s

Maandag naar de fitness, na de middag had ik problemen met Internet dus keek ik op den Digi Grimm uit. Ik was het gekweddel met de wifi zo beu dat ik mijn laptop toeklapte terwijl hij aan het afsluiten was en dat had ik beter niet gedaan …. Ik kreeg hem niet meer heropgestart en ook manlief moest de handdoek in de ring gooien … alles kwijt : mailadressen, favoriete websites (een heleboel blogs) bij te houden mails, paswoorden en noem maar op maar gelukkig is er Dropbox !!! Foto’s ben ik zo goed als niet kwijt ! Ik ben terug begonnen met een propere lei zullen we maar zeggen, een witte bladzijde maar gelukkig wel met mijn oude laptop ! Nogmaals merci sjoe !

Zo zat ik van maandagmiddag tot woensdagavond zonder mail, de rest mankeerde ik niet, FB kan ik checken op mijn gsm. En alles/iedereen gaat met mail ook de school bvb.

Het was een korte werkweek, woensdag thuis. De kids waren vrijdag thuis wegens “facultatieve vrije dag”zo konden Dean en ik een fitnesske gaan doen terwijl Kane bij bonneke bleef en zich uitleefde in de tuin, daarna kon hij (en Dean) smullen van zelfgemaakte frietjes !

En ik kreeg al een verjaardagskadoke van manlief (meer dan een maand en half te vroeg) : ne nieuwe smartphone, na mijn Samsung Galaxy S3 is het nu een Sony Xperia M4 in de kleur koraal. Nogal ne vent dat ik heb hé 😉

En Once Upon a time seizoen S4 is beschikbaar op Netflix ! Jeuj !

 

Leave a Reply

