onbegrijpelijk …

Vorige vrijdag liep mijnen emmer over. Ik was het beu … Ik heb het ongelooflijke geluk dat ik  mij mag parkeren op iemands oprit wanneer ik de kids afhaal van school want de voorziene parking is véél te klein en in penibele staat : vol putten en smerig wanneer het regent (dolomiet). De afgelopen jaren ging ik al meerdere keren langs op het gemeentehuis om deze problematiek aan te kaarten. Het “belevingscentrum” bestaat ondertussen een jaar en daar was vrijdag één of ander event dat voor een -laat ik het “parkeerinfarct” noemen- zorgde.  Thuisgekomen vulde ik de digitale meldingskaart in op de gemeentelijke website :

Een middelbare school die groeit, een lagere school in groei, een brasserie én een restaurant en laat ons het belevingscentrum niet vergeten … een centrum in bloei maar extra parking hiervoor is onbestaand, onbegrijpelijk

En dinsdag al kreeg ik antwoord … maar de inhoud van het antwoord was van een andere orde :

Beste Mevr.

Er zijn plannen om de parking in de Kouterstraat te heraanleggen en uit te breiden tot ongeveer 100 parkeerplaatsen.

De bouwvergunning is aangevraagd, het lastenboek moet nog samengesteld worden en prijsoffertes moeten nog aangevraagd worden. Omdat dit allemaal volgens welomschreven procedures moet verlopen, neemt dit heel wat tijd in beslag. Een timing kan ik nog niet geven.

Met vriendelijke groeten,

Als iedereen aan zo’n gemeentelijk tempo zou werken zou het niet goed gaan met de economie denk ik dan 😉

One thought on “onbegrijpelijk …

Leave a Reply

