25 questions tag

  • Heb je huisdieren ?

Eén dwergkonijn : Bliksem (2 jaar)

  • Noem 3 dingen die het dichtst bij je zijn

Mijn laptop staat op een laptopkussen in de zetel die grenst aan de eettafel. Er staan nog een zetel tegenaan en ik zit vlakbij de venster.

  • Hoe is het weer ?

Regen en wind en frisjes, herfst !

  • Rij je met de auto en heb je al eens een ongeluk gehad ?

Heb mijn rijbewijs sinds oktober 1992 (pas op mijn bijna 22ste) Toen ik nog geen 5 maand reed, ben ik tegen een andere geknald toen ik een parking verliet. En er reed al eens iemand tegen mij toen ik uit mijn straat kwam toen ik nog thuis woonde (één in fout en één niet in fout).

  • Hoe laat was je deze ochtend wakker ?

Half 6 maar ik hoef dan nog lang niet op te staan.

  • Wanneer heb je voor het laatst een douche genomen ?

Afgelopen maandag na mijn fitness sessie.

  • Wat is de laatste film die je zag ?

Geen idee …

  • Wat staat er in je laatste verstuurde sms’je ?

ok, tot woensdag !

Wat is je ringtone ?

iets van Samsung

  • Ben je al eens in een ander land geweest ?

GB, Turkije, Italië, Spanje, Duitsland, Joegoslavië, Frankrijk, NL, Gran Canaria, Ibiza, India, Dominicaanse Republiek,…

  • Hou je van sushi ?

ik lust het maar vind het much ado about nothing

  • Heb je al eens een slaapmiddel genomen ?

één keer iets homeopatisch

  • Waar doe je je boodschappen ?

Wekelijks bij Spar/Delhaize

  • Heb je broers/zussen ?

1 broer die 6 jaar jonger is

  • Heb je een computer/laptop ?

laptop

  • Hou oud zal je zijn bij je volgende verjaardag ?

45

  • Draag je een bril of lenzen ?

geen van beiden en dat hoop ik zo nog lang te houden

  • Verf je je haar ?

highlights dus geen permanente verf

  • Wat zijn je plannen voor vandaag ?

Naar de fitness en vanavond een lekker badje !

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild ?

ik traan makkelijk en dat hoeft niet enkel van verdriet te zijn

  • Wat is je favoriete pizza beleg ?

vis

  • Hamburger of cheeseburger ?

hamburger

  • Heb je al eens een nachtje doorgedaan ?

da’s lang geleden, vroeger geregeld !

  • Kleur van je ogen ?

groen

  • Merk je het verschil tussen Pepsi en Cola ?

zéker, ik drink enkel Zero en Pepsi MAX

 

 

Leave a Reply

