karakter

Woensdag voor de voorlaatste keer bij de buren gepoetst, het was de moeite want het was 2 weken geleden en door de nieuwe ramen en herstelwerkjes veel stof en afval ! Maca maken voor de kids, naar Carrefour nog wat “snoepinkopen” voor Dean’s feest en de sleutel halen bij mijn nieuwe donderdagnamiddag klant en terwijl een klapke doen van bijna een uur zodat we om tien na 3 in de fitness aankwamen. Ik wist al op voorhand dat het moeilijk ging worden want ik voelde al dat ik gewerkt had … De loopband ging nog maar op de stepper heb ik 2′ afgepitst. De rest heb ik normaal afgewerkt. Een beetje op karakter want no pain, no gain !!!

Leave a Reply

