vermoeiende vrijdag !

Vrijdag één en ander halen in Delhaize. Om half 1 had ik afspraak in de fitness bij de kiné (gratis consult van een kwartier !). Hij nam even de pijnlijke plek onder handen en gaf me enkele eenvoudige, rugsparende oefeningen.

15u20 kids uit school, direkt doorrijden naar de logo en vandaar rechtstreeks naar de fitness waar Dean én ik van jetje gaven op de toestellen, geen van beide deed krachtoefeningen. Het was met z’n momenten zwaar vooral op de stepper maar het doet zo’n deugd ! Mijn rug is een stuk beter, helemaal weg is het nog niet.

Kane wegdoen naar de dansschool. Enkele jaren geleden volgde hij enkele hiphoplessen, gisteren had hij zijn allereerste les hip hop formatie (meedoen aan wedstrijden). Na afloop bleek het te zijn meegevallen. Tevoren was hij wat geïntimideerd door de meisjes want hij is enige jongen en veel van die meisjes hebben al serieus wat ervaring. Ook de dansjuf was tevreden maar een extra cursus werd vereist … ik voelde me bedrogen, dat had ze tevoren toch kunnen zeggen. Ik had al betaald voor een “formatiekaart” van 55 euro en zou nu nog eens een jaarabo moeten nemen van 199 euro…. en wat zou hij nog kunnen bijdoen en vooral wanneer ? Woensdag waren we nu gerust (geen logo meer) en zou ik elke week gaan fitnessen met Dean…

Even laten bezinken, naar huis en dan met de fiets naar de Tom Du winterpremière waar ik 2 kledingstukken van de preview aankocht aan 10% korting en 3 stuks van de outlet meenam én een reistas van Reisenthel via Larelle.

2 thoughts on “vermoeiende vrijdag !

Leave a Reply

