a lot can happen in one day !

Acute lumbago was de diagnose van de dokter ! Hoe ik daaraan ben gekomen ? Dat weten we niet exact/zeker …

Heb ik fout in mijn bed gestoken ? Of heb ik mezelf op één of andere manier geforceerd tijdens het blotevoetenpad ? Wie zal het zeggen, feit is dat ik ermee zit … Ik kreeg 4 stevige pijnstillers mee. Of ik naar de kiné wou ? Nee, dank u en als het écht moet liever naar de osteo !

Vlak na de middag kreeg ik een sms van mijn werk met de boodschap dat mijn donderdag namiddagklant geen poetshulp meer hoeft en of ik de sleutel in de brievenbus wou gaan steken. 4 of 5 jaar ben ik er geweest en ik ging er hoe langer, hoe meer tegen mijn goesting maar het was “uitbollen”, het was er nooit écht vuil buiten de badkamer. Echt contact was er nooit. Ik vond het al vreemd dat ik er deze week en volgende week niet moest langsgaan maar ik heb geen seconde gepanikeerd ! Enkele weken geleden sprak ik in de supermarkt met een mama van een klasgenoot van Kane en het kwam ter sprake dat haar poetshulp er mee stopte … dus belde ik haar meteen op en 5′ later stond ik aan haar deur … toen ik doorging, kreeg ik enkele knuffels, zo content was ze !

Na mijn doktersbezoek reed ik met Dean naar de fitness waar hij alleen aan de slag ging, dedju toch hé want ik had er zo’n zin in ! Bij Dean ging het iets minder vlotjes dan maandag wat normaal is hé want met 2 kunnen we een klapke doen en mekaar er doorsleuren indien nodig.

En dan nog het vervolg van de buurvrouw :  ze zijn aan het bouwen en er is vertraging. Half september moeten ze uit hun huurhuis en half oktober pas is hun nieuwe casa klaar. Gevolg : nog 1 of 2x hier naast de deur poetsen en enkele weken niet werken op woensdag en vanaf 7/10 naar hun nieuwe casa dat op een dikke kilometer van hier is !

En dan maak ik me weer de bedenking “everything happens for a reason …”

One thought on “a lot can happen in one day !

Leave a Reply

