week 9

Maandag poetste ik den boven en begon ik aan S2 van “Jericho” op Netflix.

Dinsdag werkendag, nichtje Kyara kwam met mijn boys spelen en bonneke & bompa namen de kids mee uit lunchen naar de Maritime.

Woensdag 3u werken naast de deur ! Na de middag eten kopen in de Spar en daarna ff een dutje gedaan want mijn sinussen stonden op springen (sinds gisteren dus donderdag zal het doorzijn). En de girls en hun mama kwamen langs om bij te praten na hun vakantie !

Donderdag een laatste keer een half dagje. We leverden bij Anka in Haacht 2 boekentassen af die niet meer gebruikt worden en zo kunnen herbruikt worden door de minder begoeden onder ons. Kopke tegen de middag terug ok. Gisteren na de middag waren mijn batterijen écht leeg. Misschien een gevolg van mijn suiker detox … sinds maandag eet ik geen koeken/chocolade meer en slik ik chroomtabletten.

Vrijdag naar mijn baas voor de nieuwe planning en afleveren DC en ik kreeg mijn laatste papieren MC, ik moest een heleboel handtekeningen zetten en kreeg mijn digitale MC kaart én ik vernam dat ik volgende maand 4u opleiding heb op een donderdagvoormiddag (jeuj !). Inkopen doen voor de bbq van morgen in den Delhaize, een papier bussen bij het ACV, naar huis alles wegsteken. Geld uit de muur halen en broodjes kopen voor de lunch én om 12u bij de logo zijn ‘t was ne nipte !

En om 16u naar de fitness om eens te bekijken of dat iets voor mij en Dean zou kunnen betekenen (in de voormiddag had ik gebeld) Na een kort gesprekje belandden we allebei op de loopband. Enkel de fiets is nog net iets té groot voor Dean de rest kan hij doen in combinatie met oefeningen “op eigen kracht”. Dat in combinatie met op ons eten letten, zou moeten leiden tot gewichtsverlies. A.s maandag gaan we allebei eens het volledige programma doorlopen en als we het zien zitten, nemen we een jaarabonnement dat we maandelijks betalen en waarmee we ongelimiteerd mogen gaan.

Leave a Reply

