wat een weekend !!! zaterdag

Zaterdag morgen waren we rond 7u op mijn jaarlijkse rommelmarkt plekje (dit jaar voor de negende keer) ! Elk jaar denk ik niet genoeg verzameld te hebben but how wrong can I be ? Ik moest zelfs met mijn eigen otoke meerijden omdat alles niet in het caddyke kon.

mijn kofferke
mijn kofferke
de kids bleven thuis
de kids bleven thuis

2015-07-31 19.58.08

klaar om te vertrekken inclusief tafels en klapzetel
klaar om te vertrekken inclusief tafels en klapzetel

Direkt auto’s leegmaken, tafels zetten, hoezen erover en etaleren en dat was dit jaar vrij snel onder controle, we werden ook een pak minder lastig gevallen dan vorig jaar. Er waren minder “verzamelaars” en “Zuiderlingen” op pad, héél bizar maar ik verkocht meteen een aanzienlijk aantal schoenen/sandalen. Elk jaar neem ik 2 plaatsen in beslag en die krijg ik probleemloos gevuld, best nog een tafel bijkopen denk ik. Elk jaar is anders, je weet nooit op voorhand wat vlotjes de tafel gaat overgaan … dit jaar waren oorbellen en armbandjes dé hit. Ook de romans gingen als zoete broodjes de deur uit, ik was dan ook veruit de goedkoopste van héél de markt : 0,50 cent voor 1, 3 voor 1 euro ! Het oorbellenrek hing vol en na afloop bleven 3 paar over !

de fiets raakte niet weg maar die zullen we wel kwijtraken tegen het eind van de week !
de fiets raakte niet weg maar die zullen we wel kwijtraken tegen het eind van de week !
kinderkleding
kinderkleding
vrouwenkleding
vrouwenkleding
manlief aan het onderhandelen om de laptops te verkopen
manlief aan het onderhandelen om de laptops te verkopen
speelgoed
speelgoed

2015-08-01 10.52.18 2015-08-01 11.34.24

the girls kwamen op bezoek mét onze boys natuurlijk
the girls kwamen op bezoek mét onze boys natuurlijk

2015-08-01 15.31.01

Bonneke kwam langs en ook enkele mensen waar ik mee kon bijpraten. Na de middag kwamen onze boys langs met de meisjes en hun ouders.  Het weer was schitterend en de tijd vloog !!!! Zelfs na vieren bleef het volk voorbij komen én kopen. Blijkt dat we maar tot 17u moeten blijven staan da’s dus een uur minder lang dan tevoren. Opruimen ging heel snel, ik sorteerde meteen alle kleding op maat en maakte 2 zakken voor spullenhulp.

Super topdag met een knallende opbrengst (London here I come en de vakantiepot is ook gevuld) die op schitterende wijze afgesloten werd door een lekker bakfestijn (bbq) en een knaller van een dessert. Merci Keyaertskes ook voor de all in hotel formule 😉  en merci aan mijn logistieke manager, manlief !

 

One thought on “wat een weekend !!! zaterdag

Leave a Reply

