random shots

manliefs favo biertje op een onderlegger, het glas is een zelfgemaakte kaars
manliefs favo biertje op een onderlegger, het glas is een zelfgemaakte kaars
ontbijt tussen de Lego ; moet kunnen !
ontbijt tussen de Lego ; moet kunnen !
één van mijn favoriete straten om op/door te rijden : de Prinsendreef
één van mijn favoriete straten om op/door te rijden : de Prinsendreef
mijn Stan Smith Adidassen, zalig schoeisel !
mijn Stan Smith Adidassen, zalig schoeisel !
Dean's knuffel op hun skateboardje
Dean’s knuffel op hun skateboardje
manlief met moustache, ik kreeg er net geen braakneigingen van ...
manlief met moustache, ik kreeg er net geen braakneigingen van …
speciale lucht donderdagavond, het had amper geregend
speciale lucht donderdagavond, het had amper geregend
Leave a Reply

