week 4

Maandag werd onze compostbak/onkruidbak in mekaar getimmerd met allemaal gerecycleerd materiaal, planken van ons afdak dat werd gebruikt toen we in de caravan woonden tijdens onzen bouw. A job well done door manlief en Kane.

2015-07-20 13.28.52-1

 

2015-07-20 18.20.32

Daarna werd er verder getimmerd aan het kids kamp !!! Ook een upcycle projectje 🙂

de vieze zwarte vlekken op de muur zijn weggekärchered !
de vieze zwarte vlekken op de muur zijn weggekärchered !
Stine's ooit gemaakt bij Wanson !
“Stine’s” ooit gemaakt bij Wanson ! Hing aan het vroegere tuinhuis dat vorig jaar werd afgebroken.
nu de "inrichting" nog !
nu de “inrichting” nog !

Rond half 7 kwamen ze de graver ophalen …

Dinsdag was een rustig dagje, ik deed wat onkruid uit en daarmee werd onze nieuwe compostbak ingewijd. En omdat het Nationale Feestdag was, aten we versgemaakte mosselen met frietjes.

Mc cain fritten 1+1 gratis in den Delhaize
Mc cain fritten 1+1 gratis in den Delhaize
mosselen natuur
mosselen natuur

Woensdag 3u werken. Kane’s kamp is helemaal af. En het zwembad ziet er terug toppie uit (‘t zag er eerder ne zwemvijver uit door het groen kleurke).

met een echte deur met grendel Ă©n slot !
met een echte deur met grendel Ă©n slot !

De boeken werden naar de Boortmeerbeekse bieb gebracht, ik liep bij Torfs binnen om een paar slip ons te passen om eens te zien of het iets is voor mij … nee dus, ge hebt daar ineens ne keigrote voet mee, ik vind het maar niks maar goed ik vroeg me dat al nen tijd af ! Verdere winkels ga ik me besparen, ik zal me wel eens goed laten gaan in Londen binnenkort !

Donderdag 4u werken en daarna naar Manzana om mijn nagels te laten bijwerken Ă©n een ander kleurke te kiezen, we kunnen weer een maand voort !

't is zomer, 't mag knallen !
‘t is zomer, ‘t mag knallen !

We keken eens naar onze patatten in den hof, de oogst is pijnlijk in vergelijking met vorig jaar, daar zal de droogte wel voor iets tussen zitten zekers :

2015-07-22 18.52.15 2015-07-22 18.57.22

maar smaken zullen ze wel !

Vandaag (vrijdag) maakten we een uitstapke …

Leave a Reply

