weekend

Zaterdag werd er verder gewerkt. Heel de rechterkant is proper, de allerlaatste verborgen laurierresten verdwenen. De stapel hout liet ik eigenhandig verdwijnen met hulp van bompa, kruiwagen vullen en wegdoen, er staan er nu nog 2 gevuld klaar en de rest ligt op een hoop klaar om ook te verschepen ! Heel de achterkant werd opgeruimd en genivelleerd, het gras is nu weg over heel de breedte … dat wordt een bloemenwei denk ik !

Dean in de put
Dean in de put
den berg hout
den berg hout

2015-07-18 13.22.16

Dean in actie
Dean in actie

2015-07-18 13.23.34 2015-07-18 13.24.31

hout weg !!!!!
hout weg !!!!!

Na een welverdiende plons was het Chinese take away ! Dat was lang geleden.

Zondag gingen we naar de mossel brossel van de scouts, lékker en veel, volgend jaar weer denk ik !

chocoladen frietjes
chocoladen frietjes
hamburger frietjes voor de kids
hamburger frietjes voor de kids
brochetten vr manlief
brochetten vr manlief
en een halve kip voor mij
en een halve kip voor mij

Verder was zondag a lazy Sunday (alhoewel, heel den boven gekuist en ‘s avonds ook nog den beneden !), ik bingewatchte Sense8, zalige serie !!!!

Leave a Reply

