week 3 – deel 2

Donderdag ging ik in de voormiddag werken bij de klant waar ik normaal eindig op donderdag want mijn morgenklant was in vakantie dus eindigde mijn werkweek ‘s middags !  Kane en manlief hadden ondertussen goed doorgewerkt !

Betonblokken werden gerecupereerd en kregen een nieuw plaatsje. Mijn rotstuin is klaar om “ontworpen” te worden ! Bij Hubo werden er ettelijke zakken schors gehaald met een camionetje en de trampoline kreeg een nieuwe plaats. Ons terras is meteen een pak groter geworden ! Kane’s energie is onuitputtelijk !!!

klaar om ingericht te worden, enkel de vieze muur is nu nog een doorn in het oog ...
klaar om ingericht te worden, enkel de vieze muur is nu nog een doorn in het oog …

 

veel plaats nu op het terras zonder trampoline
veel plaats nu op het terras zonder trampoline
weg chaos !
weg chaos ! Hallo trampoline op een zacht bedje.

‘s Avonds ging ik naar een Larelle homeparty, normaal op bestelling maar wat er werd “tentoongesteld” kon direkt worden meegenomen en toeval bestaat niet denk ik dan … een handtas én reistas van Reisenthel met “rings” motief waarvan ik al een “allrounder” tas heb. Betalen, meepakken en wegwezen, thuiskomen en een verfrissende plons doen !!!

Vrijdag was de geleverde berg grond volledig verwerkt en werd er komaf gemaakt met de wildernis achter mijn vuilboom (mijn allereerste plantsel toen ik net alleen woonde, staat er ondertussen 18 jaar).

graven maar
graven maar

2015-07-17 11.08.48

dag klimop, snakegras en braambessen
dag klimop, snakegras en braambessen

En ook achteraan in de tuin werd er opgeruimd !

zoals nen echte !
zoals nen echte !
putje maken
putje maken

 

Leave a Reply

