week 2

Maandag morgen werd nichtje Stella afgeleverd voor een tweedaags verblijf !

Dinsdag trokken we naar Zoutleeuw naar Provinciaal Domein “Het Vinne”, vorig jaar waren we er voor het eerst. Lekker rustig wandelen door een prachtig stukje natuur voor een deel over het water. Opvallend waren de grote stukken “droogte”, vorig jaar was er meer water … het wordt steeds droger … Foto’s :

 

een volle achterbank
een volle achterbank

2015-07-07 10.45.28 2015-07-07 10.50.36

speelbos route
speelbos route

2015-07-07 10.52.31 2015-07-07 10.56.07

in de uitkijkpost
in de uitkijkpost

2015-07-07 11.01.22

droogte ...
droogte …

2015-07-07 11.11.34   2015-07-07 11.14.19

picknick gelegenheid genoeg
picknick gelegenheid genoeg

2015-07-07 11.22.13 2015-07-07 11.22.54

zalig wandelen over het water
zalig wandelen over het water
zoveel mooie lelies
zoveel mooie lelies
en nog een kikker
en nog een kikker
even mooi als vorig jaar
even mooi als vorig jaar
nee Dean die kunnen we jammer genoeg niet meenemen
nee Dean die kunnen we jammer genoeg niet meenemen
en nog een mooi exemplaar
en nog een mooi exemplaar
rara voor wie zou dit zijn ?
rara voor wie zou dit zijn ?
krok vr Dean en Stella
krok vr Dean en Stella
spaghetti voor Kane
spaghetti voor Kane
ze maken alle drie kans op een prijs
ze maken alle drie kans op een prijs
de proeven
de proeven
één van de disciplines hoe lang kan je op één been staan ?
één van de disciplines hoe lang kan je op één been staan ?

Onderweg naar huis stopten we in Leuven bij AH om wat eten in te slaan.

Stella werd opgehaald en onze kids gingen mee !

No kids in huis op woensdag morgen maar manlief en ik moesten wel werken (de enige dag dat ik werk deze week). Ik genoot na mijn shift van de stilte en de rust zelfs van de wind en de regen ! Het vorig jaar bestelde vliegenraam van Dean’s kamer werd vandaag geleverd !  Hoera, wind door gans de bovenverdieping !!!

Donderdag trok ik met de kids naar Leuven op zoek naar een jeans voor mij. Bij Zara paste ik er een stuk of 5, ik ging naar buiten met een gesoldeerd jeansvestje voor mezelf en een broek en Marioshirt voor Dean. De Bodyshop is ook altijd de moeite als het solden zijn, ik kocht er een douchegel en iets uit de vitamine E serie. Tijd voor een pitstop in brasserie Memling. Bij Di koop ik ook altijd iets, deze keer doekjes en een kokos douchegel/badschuim. Kane kocht een deeltje van zijn communiecenten op bij den BS (Lego) en ook bij The Sting, Pull and bear en Esprit ging ik met lege handen naar buiten. Gericht shoppen : op voorhand zijt ge eraan voor de moeite 😉

Vrijdag was het boodschappen doen tijd met Kane in den Delhaize. We kochten weer een broodje bij Basil (en dat zullen we elke vrijdagmiddag doen). Na de middag kocht ik tennisballen bij Intersport en een zwembroek vr Dean en bij Aveve vond ik gelukkig een nieuwe super tuinslang nadat de vorige de geest had gegeven. Nadien ging ik met Kane wat tennissen en in het naar huis rijden, stopten we bij the girls.

En ‘s avonds ruimde ik wat op en stofzuigde wat, Dean had spontaan zijn Expedit rek gesorteerd en gepoetst en ineens wilde Kane ook poetsen, daar zeggen we geen nee tegen dus liet ik ze stof afdoen !

2 thoughts on “week 2

Leave a Reply

