weekend

Zaterdag kwamen the girls spelen, de jongste mochten naar een verjaardagsfeestje waar we te voet naartoe konden. Ik bleef wel een uur “plakken” toen ik ze ging terughalen ! En we aten frietjes van de frituur ! Het was weer een superhete dag met meerdere plonsjes. We willen nu wel eens weten wat een airco installatie ons zou kosten … prioriteiten stellen dus, de schilderwerken kunnen wachten !

regenboog koopje van het Kruidvat
regenboog koopje van het Kruidvat

2015-07-04 13.10.48

de kampen waren verdeeld
de kampen waren verdeeld
ten aanval !
ten aanval !

2015-07-04 13.11.09

de oudsten genoten van de rust toen de kleinsten naar het feestje waren
de oudsten genoten van de rust toen de kleinsten naar het feestje waren
frietjes tijd !
frietjes tijd !

2015-07-04 18.43.21 2015-07-04 18.43.31-2

stachefie !!!!
stachefie !!!!

Zondag was het iets frisser en reden we na de middag naar Tremelo waar het braderij was. Ik ging bij Bobo binnen, dook er ff een pashok in en kwam met lege handen naar buiten, what was I thinking 😉

Ik ging langs bij Vixxen, een winkeltje met retro mode en accessoires. Ik vond er een paar oorbellen en een portemonnee om al mijn klantenkaarten in te steken, hier kom ik zéker terug !

Tijdens het naar huis fietsen was het ferme tegenwind, 10′ nadat we thuiskwamen, begon het te regenen. Onweer hebben we niet gehad ! Een ferme geut regen is welkom !

2015-07-05 13.34.28

en cola, en chips én een strip én nog wat snoep in een doosje, die vrijzinnige vrouwen waren goe bezig !
en cola, en chips én een strip én nog wat snoep in een doosje, die vrijzinnige vrouwen waren goe bezig !
ballen werpen
ballen werpen
ff tanken op de terugweg
ff tanken op de terugweg
even water drinken
even water drinken
2 thoughts on “weekend

  1. Wij zijn ook in de running voor een airco. De schilderwerken zijn hier gedaan, altijd handig 😉 Het plat dak (stuk van de woonkamer heeft plat dak) werd geïsoleerd, en dat scheelt wel, maar nog niet genoeg. Ik schrok eerlijk gezegd wel van de prijzen, we moeten nl voor een vrij zware bak gaan, omdat de woonkamer en keuken open zijn, en onze trap naar boven staat ook in de woonkamer. Bij jullie zal ‘t ni veel beter zijn vrees ik, jullie ‘beneden’ is ook vrij groot en open he als ik het me goed herinner. Maar toch gaan we ervoor. De honden zien te hard af en ik heb weer meer last door de hitte!

    Like

Leave a Reply

