week 1

Maandag ging ik langs bij een bevriende mama die ik al enkele weken niet had gezien/gehoord. Ik sms’te haar of ik kon langskomen voor een klapke. Dat kon want ze was in ziekteverlof. Nekproblemen of een bronchiteke of zoiets dacht ik … het bleek ernstig te zijn. Ze deed haar hele verhaal … doet een mens weer beseffen dat je moet genieten van elke dag.

Dinsdag werkte ik maar 4u i.p.v 8u bij mijn klant want die vertrokken de volgende morgen rond 4u op vakantie. Ze bracht mijn kids mee van school. We waren met de fiets en gisteren en vrijdag ook. En na de middag plonste ik mee het zwembad in want het water was 30°C (dank u warmtepomp !!!) en het moest nog vakantie worden !!!! De kids blij want ze hadden al ettelijke keren gevraagd of ik mee er in sprong. ‘s Avonds ging ik er nog eens in !

Woensdag sprongen we weer in het zwembad en deden we inkopen bij Spar. ‘s Avonds werd ik opgepikt om naar een Kids with Flair homeparty te gaan. Ik scoorde weer een armband en kocht een drinkbus én fietshelm voor Kane.

Donderdag was het heet en had ik niet veel zin om te werken … Zoals ik verwacht had, vroeg mijn klant B. om de vensters beneden te doen, vond ik leuk want dan valt de bovenverdieping weg. Na de middag smolt ik bijna weg maar met wat karakter én een tempo lager overleefden we het ! En volgende week werk ik enkel 3u op woensdag !

Vrijdag reden we na ons ontbijt naar den Action, we kochten er 2 reuzegrote waterpistolen, wat verjaardagskadokes, wasverzachter en eten voor Bliksem. Bij Bel en Bo vond Kane een zwembroek. Bij Torfs was het armoe troef wat solden betreft en Dean was teleurgesteld toen het nieuwe Lego boekje nog niet was aangekomen bij den BS. We gingen naar de bib in Boortmeerbeek en vonden voor elk wat.

Na ons broodje (dat we met de fiets hadden afgehaald in de broodjeszaak in het dorp en vervoerd hadden in een handige zak met koelelementen) sprongen we in ons zwembad, zalig afkoelen !

 

Leave a Reply

