week

Maandag was een regenachtige, grijze dag (goed voor de plantjes en de regenput !). Om 8u45 hadden we overleg voor onze jongste. Het derde leerjaar wordt zwaar maar moet lukken met de nodige structuur en inspanningen, zoals we al deden maar met nog een tandje extra denken we én de eerste 4 weken van de grote vakantie zullen écht vakantie zijn, daarna zal er moeten geoefend worden (rekenen !) …

Op dinsdag kenden we de klasverdeling en de leerkracht van onze jongste. Ze zijn wéér gemixt, da’s nu al van in de kleuterklas zo. We zullen nooit alle jaargenootjes leren kennen …  we gaan niet helemaal akkoord en stuurden een mailtje naar desbetreffende instanties.

Woensdag kwam eindelijk de blauwe Lego box toe. Lego deed tot eind maart een actie wanneer je voor 100€ Lego had gekocht je de aankoopbewijzen kon opsturen naar Highco Data. We hadden toen toevallig Lego gekocht en aangezien we Lego fans zijn, vonden we het interessant om dat op te sturen. Na een heleboel verwarring en over en weer gemail en geschrijf, kwam hij eindelijk toe met de postauto ! ‘s Avonds kwam ik bij Manzana buiten met een setje gloednieuwe gelnagels in een zomers kleurtje.

Donderdag was mijn laatste werkdag van de week en was de Werchterse drukte merkbaar tot in Tildonk, er stond file tot aan onze apotheek. Dat ze maar 4 dagen genieten van de zon, muziek en de ganse sfeer ! Ik ben ook jong geweest  😉

Vrijdag morgen had ik een positief gesprek ivm met de dinsdagavond verzonden mail. Helemaal gerustgesteld ben ik niet maar de  hele zaak geeft wel een goed gevoel en zal  goed opgevolgd worden ! Voor mijn boodschappen in den Delhaize stopte ik bij het syndicaat om er voor te zorgen dat mijn dagje EW van mei gestort werd. Om 13u tenniste ik een uur met mijn tennismaatje en daarna deed ik een klapke met een vriendin.

Leave a Reply

